Friss információk

A Business Coach is edző!

Proaktív Coach képzést indítunk felsőfokú végzettséggel rendelkezők részére.

Kezdési ideje: 2012. szeptember 8. A képzés három hónapon keresztül tart, havonta négy szombati napon.

Bővebb információ: http://kepzes.acoach.hu/


 

Válaszok a kérdésekre PDF Nyomtatás E-mail


Név  : zoli
Üzenet:
Szia Csilla!
Azt szeretném megkérdezni, hogy 3 hónapja edzem heti 4x.(H-P:mell,hát, váll,csuklya, K-CS: kar, láb , has De igazábol most a téli hónapok alatt szeretnék 1 kis tömegnövelést végezni. Kérdésem a következö lenne: ideális lenne számomra a heti 3x-ri  edzés.H: mell, váll, csuklya, has. SZ:Láb, hát, has. P: bicepsz, tricepsz, has. Scitec nutrion termékeket iszom, napi 5x eszem , rizs hal, zabpehely, tojás, 40 éves vagyok és 103kg.
Válaszod elöre is köszönöm.
Szia!!

Szia Zoli!

Ha jól értem, és 3 hónapja kezdtél edzeni, akkor semmi értelme ennyire szétosztani az izomcsoportokat! Hogyha meg évek óta edzel, és így is eszel, akkor nehéz lesz újra fejlődésre bírni a tested, vagy tiszta izmot felszedni. Zsírt persze könnyű...Így nehéz, hogy ezt nem tudom, meg azt sem, hogy sportoltál-e előtte, és a 103 kilód milyen magassághoz és testösszetételhez társul. Az étkezésed úgy látom rendben van. Ez fontos. Hogyha  csupa izom vagy, akkor nem értem, hova szeretnéd még növelni, de ha pocak is van, akkor meg pláne. Mindenesetre a heti 3 súlyzós edzés is elég, mellé betehetnél némi kardiót. Ha gondolod, kicsit írd le konkrétabban a kérdést!

üdv, Csilla  2009.11.08.

 

 

 

 

Név  : Mira
Üzenet:
Szia Csilla!
Most szembesültem azzal, hogy milyen nehéz több évi kihagyás után újra elkezdeni sportolni.
32 éves, kissé molett 165cm/69kg nő vagyok, a napi munka mellett csak kora reggel (hatkor kelek), vagy este érnék rá sportolni/edzeni. Az első kérdésem az lenne, hogy a két időpont közül (reggel 7, este 6) melyiket tartod inkább alkalmasnak edzésre.
A második kérdésem: Milyen sportot, vagy - edzőtermi edzés esetén - milyen alapgyakorlatokat ajánlanál?
Köszönettel:
Mira

 

Szia Mira!

Szerintem mind a két időpont jó, de a reggel talán praktikusabb. (ha edzés után farkas éhes leszel, legalább nem éjszaka fosztod ki a hűtőt.) Meg munka után talán már nincs sok kedved. De válaszd azt, amelyik jobban beilleszthető a napodba. Csoportos órát javasolnék akkor ,(vagy személyi edzőt...) ha alapból nehezen szánod rá magad az edzésre! Sokat segít! Gyakorlatokat így látatlanban nehéz, de ami  nagy valószínűséggel jót tesz, az a guggolás, kitörés, és persze sok-sok hasprés.

üdv, Csilla 2009.11.08.

 

 

 

Név  : V.Dávid
Üzenet:
Hello én 16 éves vagyok 189 cm és 123 kg.
Én azt szeretném kérni, hogy segíts nekem, a táplálkozásban, hogy, mikor, mennyit, és milyen gyakorlatokat kéne nekem csinálni a fogyás érdekében.
előre is köszönöm. üdv.: dávid


Üzenet:
Megint dávid vagyok... :)
az a célom hogy egy ideális testsúlyt elérjek eddig minden nap itthon vagyok, nem megyek el sehova eszek és tvzek... nekem ebből elegem van és tenni szeretnék ez ellen.

 

Szia Dávid!

A legnagyobb problémát már le is írtad: otthon ülsz és eszel. Először is meg kellene mozdulni!!! Egyedül nehéz rászánni magad, jó lenne, ha valakivel együtt tudnád elkezdeni a sportot. Haverok, testvér...kutya. :) A sulidban is biztosan van valami lehetőség. 16 évesen amúgy meg elkezdheted már a súlyzós edzést is konditeremben, a magasságod miatt a sokat kellene erősíteni a gerinc melleti izmaidat is! Tehát: kelj fel, és járj... edzeni! :)

Csilla 2009.11.08.

 

 

Név  : zzz
Üzenet:
szia  csilla  !
Gratulalok  neked !
A kerdesem   megszeretnek  tanulni   birkozni.  30  eves    vagyok.  Sokat   kell fogynom.  A kondizas  es  a  jogat gondoltam   elsöre. nem  a  klasszikus   birkozas. hanem  a grundbirkozas. (Usa)  Szeretnem  megtanulni  a   dobasokat  emeleseket.  es   szeretnek    izompacsirta   lennei.

 

Kedves zzz!

Köszi! Sajnos a bírkózáshoz nem értek, de szerintem a bírkózást leginkább bírkózó edzésen lehet elsajátítani! :) Ami pedig a fogyást illeti, ideje lenne jobban odafigyelni a kajára, és eljárhatnál kocogni, ami az állóképességednek is jót tenne! Javaslom, hogy keress egy jó bírkózó edzőt, és Ő majd megmondja, hogyan tovább! Sok sikert!

Csilla 2009.11.08.

 

 

 

Név  : zsuzsa
Üzenet:
Két évig rendszeresen jártam egy női konditerembe edzeni. Jól éreztem tőle magam, de igazából semmi látványos változás nem történt a testemen. 3 hónapja kénytelen voltam abbahagyni az edzéseket. Még nem érzem a hiányát, csak tudom, hogy tennem kell valamit az erőnlétemért. Az itthoni edzések helyett mindig találok " fontosabb" teendőket. Szerinted mi a megoldás?

 

 

 

Kedves Zsuzsa!
Sajnálom, hogy nem tudsz már járni edzőterembe, így mégis csak az otthoni edzés lenne a legjobb, mondjuk valamilyen fitness DVD-re. Szerezz be néhány kisebb súlyzót, már napi negyed óra is több, mint a semmi. Vagy kimehetnél kocogni egy közeli parkba! Nem kell egyedül, ha van egy lelkes barátnőd, Ő megoldás lehet a kifogásokra is! Ha előre megbeszélitek, kevésbé valószínű, hogy találsz valami fontosabbat helyette. Mindenesetre maradj továbbra is aktív, sétálj sokat!
Üdvözlettel,  Csilla 2009.10.08.

 

 

 

Név  : Balázs
Üzenet:
Heló!
17 éves leszek és a felsőtestemet(főként mell-és hasizom)illetve a bicepszemet és a tricepszemet szeretném "megformálni"!Szerinted milyen gyakorlatokat végezzek, és ezekből mennyit, illetve mennyi idő alatt kezd látszani az eredmény?
Üdv.:Balázs

 

 

Szia Balázs!
A jó hírem az, hogy a te korodban nagyon gyors a fejlődés, tehát hamar látszik, ha edzel, akár néhány hónap . Viszont nem tartom jó ötletnek, hogy csak bizonyos testrészekre koncentrálsz, mert azon kívül, hogy nem néz ki jól egy izmos felsőtest vékony lábakkal, a tested egyensúlyát is felborítod. Jön a hátfájás, és hasonlók. Szóval ne hanyagold el a lábad, hátad sem!
Ha most kezded az edzést, érdemes lenne edző segítségét kérni (és nam a haverokét...), hogy megtanuld helyesen végezni a gyakorlatokat. Nagyon jók a saját testsúllyal végezhető gyakorlatok, húzódzkodás, tolódzkodás, fekvőtámasz, guggolás. 4 sorozatnál nem kell több. Ezeket ki lehet egészíteni oldalemeléssel, rudas bicepsz gyakorlattal, haspréssel, és sok egyébbel. Ha nincs, aki megmutassa a gyakorlatokat, itt vannak videók is: http://body.builder.hu/edzesek_index.htm4 .
Sok sikert!  Csilla   2009.09.29.



 

 

Név  : Andris

Üzenet:
Szia Csilla!

Milyen típusú edzést tudsz ajánlani egy harminc éves, átlagos testalkatú ember számára, aki hetente csak egy-két órát ér rá edzeni, sportolni?

Üdv,

A

 

Kedves Andris!

 

Sajnálom, hogy nem adtál több információt magadról, mert így elég nehéz ajánlani. Tudnom kellene, hogy milyen célt szeretnél elérni az edzés során. Minden esetre heti egy-két óra nem sok mindenre elég, izomépítésre biztosan nem. Heti 3 már sokkal jobb lenne. Ha tényleg ennyire szűkös az időd, próbáld beépíteni a mozgást a mindennapjaidba, pl. menj gyalog vagy bringával munkába, ha nincs túl messze. Otthon is csinálhatsz fekvőtámaszt, felülést, stb.

Írd meg, hogy mi a célod, akkor többet tudok segíteni!

Üdv,  Csilla      2009.08.06.